Nagy Sándor külsőre nem evidens választás a Gróf szerepére. Egyrészt jóval fiatalabb, mint maga a szereplő, másrészt termete nem predesztinálja egyértelműen erre szerepre. Itt jön azonban egy hatalmas „DE”… Ugyanis Nagy kitűnő színész. Talán a legjobb a három Krolock közül. Játszhatná a szerepet akár balett tütüben is, akkor is megoldja belső erőből, hogy elhiggyünk neki bármit. Feke Pál hangja nem erre a szerepre született, de érces zöngéje különleges hatású Krolockká teszi. Van ereje, hatása, néhány túlméretezett hadonászó mozdulattól eltekintve színészileg is helytállt.
A női főszereplő, az ifjú Sarah szerepében szintén hiába keressük musical színpadaink legismertebb neveit. Első szereposztásban Andrádi Zsanett kapta a vámpírlét után vágyakozó, csábító falusi fruska szerepét. Nem teljességgel ismeretlen a színház világában, játszott Fehérváron, a Pesti Magyar Színházban, Kecskeméten, de az áttörést ez a szerep hozhatja meg számára. Váltói Nádorfi Krisztina és Kovács Nikoletta. Mindketten rendelkeznek már színpadi tapasztalatokkal, előbbi ismerős lehet a Sopronból, az Apácák című produkcióból, míg Kovács Lottit Miklós Tibor nevével fémjelzett színházakból ismerhetjük.
Tisztességesen teszik a dolgukat
Mindhárom lány tisztességgel teszi a dolgát, de szívem szerint hármukból kikevernék egy új Sarah-t. Zsanett remek hangszínnel rendelkezik, nem is értem, miért nem ismerjük őt jobban. Egy kicsit rafinált, kicsit sodródó naivát alakít. Krisztina egy határozottabb, keményebb lányként mutatta Sarah-t, magabiztosan énekelt, számomra kissé szokatlan hangszínnel. Kölcsönhatása a Krolockot akkor alakító Feke Pállal nem volt tökéletes. Lotti Sarah-ja a legkislányosabb, valódi fruska. Ehhez nyilván hozzájárul hangi adottsága is, mely mélyebb lágéban nem szól annyira testesen, telitetten, igazán fent a magasban nyílik ki jobban. Negyedik Sarah is beugrásra vár, Stróbel Dóra is betanulta a szerepet, sőt Magda szerepét is, hogy szükség esetén bevethető legyen.
Ha már a beugrások szóba kerültek, érdemes csöppet elidőzni az itt alkalmazott többes szereposztás metodikáján. Broadway mintájú swinger-rendszert alkalmaznak. A gróf kiemelkedő szerepét valódi többes szereposztásban játsszák, azzal az elvi elhatározással, hogy az elsőnek kiválasztott Egyházi Géza annyit játszik, amennyit csak tud, hétvégén kap két előadásnyi pihenési lehetőséget, ahol Nagy Sándor helyettesíti, Feke Pál meg készen áll a beugrásra, hogy helyettesíthessen, amikor szükség van rá.
Az élet persze felborította a tervet, már nem heti 8-9 előadás van tervben, csak 5 (ennek okaira majd később még kitérünk), ráadásul Egyházi kisebb betegséggel is küzdött az elmúlt egy hétben, így Nagy és Feke pótolták Őt. A többi szereplő duplázását azonban nem így oldják meg. A második-harmadik szereposztásban felbukkanó művészek, amikor nem a főbb szerepüket alakítják, vagy pihennek, akkor részt vesznek az ensamble munkájában, énekelnek a karban, táncolnak a tömegjelenetekben. Ők a swingerek. Ugrálnak főbb szerepük és háttérszereplő mivoltuk között. Nagyon fontos építőkövek ebben a struktúrában. Csetlenek-botlanak
A bugyután romantikus Alfréd szerepében Sánta Lászlót és Héger Tibort volt alkalmam látni. Mindketten szinte tökéletesen bújtak bele a széplelkű, tébláboló ifjú bőrébe, s szólószámukat is magabiztosan teljesítették. A maradék időben pedig ügyesen csetlenek-botlanak professzoruk oldalán. A harmadik, beugró Alfréd Szemenyei János, hozzá még nem volt szerencsém.
A professzor nehéz szerepén Jegercsik Csaba és Sándor Dávid osztoznak és nagyjából egyformán jól is teljesítenek. Bizonyos szempontból rendkívül hálátlan szerep. Énektémái igaz technikai bravúrszámok, rendkívüli sebességgel kell rengeteg szótagot elhadarni, ráadásul időnként szoprán magasságokban, fejhangon visítva. Emellett viszont egyáltalán nem slágerszámok, nem a lélekhez szólnak.
Chagalként Pavletits Béla és Bot Gábor látható. A falusi fogadósból vámpírrá változó komikus mellékszerepben Pavletits meggyőzőbb alakítást nyújt, viszont Bot Gábor jobban énekel.
A fogadóban dolgozó sanyarú sorsú cselédlány, Magda szerepében Kecskés Tímea, valamint swingerként Balogh Anna látható. Mindkét lánnyal kapcsolatban elmondható, kifejezetten kár, hogy keveset énekelnek. Egy jelentős szólószáma van Magdának, abban viszont a karzaton ülők fejéről is képesek leénekelni a parókát.